czwartek, 30 sierpnia 2012

dłuższa przerwa , ale już jestem ; D

hej . wiem , że mnie długo nie było , ale zamiast trzech dni byłam w Siemkowie 8 . xd . lubię tam przebywać , a najlepsze są nocne spacery < 3 . ! . szkoda , że ciocia do której tam jeżdżę wyjeżdża na 2 miesiące do Niemczech ; / . no ale takie życie , przynajmniej bd u mnie Błażejek < 33 ; ** .
Ale nie chcę was zanudzać - podawać prywatnych informacji - więc daję kilka zdjęć z Siemkowa ( zdjęcia są wymieszane , bo po kolei ) :

Błażejko ; *


 Błażej i lala < 3
 Kwiaty ; *



 Buraczkowy Błażej ; * ; p

 ponownie kwiaty . 



 samolocik . . .
 Lenka - moja kuzynica ( znaczy mojej kuzynki córka . xd )
 Błażej i Lencia ; *

To tyle co do Siemkowa , wróciłam we wtorek - autobusem - i biegałam po mieście z ciocią i Błażejem , i to aż niewiarygodne ile można czekać za głupim kwitkiem w urzędzie stanu cywilnego . . ! Pod wieczór wróciłam do domu . Wchodzę do pokoju , a tu niespodzianka , całe łóżko zawalone nowymi ciuchami < 3 , aż mi się zdjęć nie chce robić , więc nie pokażę , ale były w tych rzeczach również , którym możecie się przyjrzeć ( i to bardzo dobrze . xd ) na zdjęciach poniżej . 








Zdjęcia robiła Mersii < 3 , a są robione w miejscach ( a raczej na blokach ) , w których przebywałyśmy , gdy byłyśmy młodsze ; ** , achhh te czasy . Mam jeszcze jedno zdjęcie , ale dodam je jak skończę pewna listę . . . 

Brans(z)oletki < jeśli wgl coś widzicie > xdd.

A tym czasem gotuje się . . . Wiecie co ? . - DZIEŃ BLOGA - 31 SIERPNIA ; *
Z tej okazji chce zrobić jutro trochę inną notkę , chociaż miałam inne plany , ale nie wypala . . . NIESTETY ; c .

 A wy planujecie coś szczególnego ? . .

PS : . BARDZO DZIĘKUJĘ ZA 25 KOMENTARZY I 63 OBSERWATORÓW ; * , JUŻ SIĘ ODWDZIĘCZAM . PAA ; **


14 komentarzy:

  1. świetne fotki;))
    zazwyczaj są z Tumbrla;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna notka ! ; DD pff ty też nie opisałaś że spotkałaś mnie i tusie ; dd. Śliczne zdjęcia ; **

    OdpowiedzUsuń
  3. No, no ładnie ; >
    Byłaś na Polnej i mnie nie odwiedziłaś ; D

    OdpowiedzUsuń
  4. obserwuje jako szelkaszel i mam do ciebie wieelką prośbę, jakbyś mogła pokomentować te moje 4 ry wpisy o FW, bo ja od tych o fashion weeku zaczęłam pisać bloga, byłam na FW jako media, a teraz już w mediach nie pracuje i chcialabym pojechac jako blogerka, wiec przydaly by mi sie komentarze do tych postów także baaardzo bardzoo Cię proszę, jakbyś znalazła chwilkę jak masz jakiś pomysł żebym się odwdzięczyła to mi napisz ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne zdjęcia. Super, że poza tą sprawą z urzędem dobrze się bawiłaś :-).

    OdpowiedzUsuń
  6. jaki słodki chłopczyk! :)
    zapraszam: http://rejczell-misz-masz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajne zdjęcia :) Aaa ten Błażej taki słodki *-*

    OdpowiedzUsuń
  8. Poprawna forma to chyba do Niemiec ;P

    + Uroczy chłopiec ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie jestem pena i też się zastanawiałam , ale chyba masz rację . xd

      Usuń

Dziękuję za wszelkie komentarze ; *