poniedziałek, 22 kwietnia 2013

Pożegnanie szkolne . .

Cześć !!! Jaram się wolnym , xd . No i własnie w tej chwili chciałabym każdemu 3-gimnazjaliście przekazać kopniaka na szczęście : D . No więc powodzenia i jak największej ilości punktów , skupcie się na swoich idolach podczas testu , xd . 
A co do dzisiaj to był to mój ostatni dzień w G2 , ostatni w 2a oraz ostatni w bibliotece szkolnej G2 . . 
W szkole nie było mi tak "smutno" jak teraz . . Mam łzy w oczach i nie chcę opuszczać tego miasta ! Nie tylko miasta ! Głównie przyjaciół i rodziny ! No , ale się nie użalam . Na pożegnania dostałam prezenty od dziewczyn z aktywu bibliotecznego ( do którego należałam ) i od klasy . Prezent od aktywu to 2 kubki z logiem mojego miasta , czyli Świecia , ołówki też z jakimś napisem o Świeciu , podkładkę na książki , czy tam nie wiem jak to nazwać , która ma przód w kształcie głowy kota oraz książkę z wierszami polskich poetów . Natomiast od klasy dostałam koszulkę z podpisami , poduszkę z naszym zdjęciem oraz czekoladę z milki , którą zjadłam z dziewczynami na przerwie , xd . 
Nie pokażę wam na razie prezentów , bo nie mam czym zrobić zdjęć jakiejś lepszej jakości . . 
Po szkole poszłam odwiedzić Nirv . . A potem po prezenty z Anią : D No i tak jakoś czas zleciał do 20 . Gdy wróciłam do domu dopakowałam koszulkę od klasy do mojej torby , bo już jestem spakowana . . Jednak nie wiem co z poduszką * . * Bo mi się nie zmieści . .
Aktualnie siedzę , a raczej leżę i piszę , patrząc na torbę od prezentu - haha - bo mi się tak bardzo spodobała ! A teraz daję zdjęcia z wypadu rowerami z Nirv , które obiecałam :










Dobrej nocy ; * 

9 komentarzy:

  1. Ja też się ciesze , bo w piątek idziemy do szkoły i następny tydzień cały wolny ! : D

    OdpowiedzUsuń
  2. Cóż. Wiem co przeżywasz. Też musiałam opuścić swoją klasę po kilku ładnych latach bycia razem. Ale wróciłam do mojego miasta i znów mogę się z nimi widzieć. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie Cię pożegnano. Choć może nie było to bardzo przyjemne, to miło, że jednak pojawiły się prezenty na pamiątkę.

    OdpowiedzUsuń
  4. A wyjeżdżasz gdzieś czy co ?
    Nie cierpię pożegnań, mnie czeka na koniec roku, bo wyjeżdżam do Niemiec na stałe :c

    OdpowiedzUsuń
  5. chyba nikt nie lubi pożegnań...

    http://myy-liffe.blogspot.com/
    Co powiesz na wzajemną obserwację? ;p

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszelkie komentarze ; *