wtorek, 10 lipca 2012

Sesja Dusi ...

hej , hej ; * . Dzisiaj wpadam tylko na chwilkę , bo jest u mnie na wakacjach Klaudia i nie mam czasu siedzieć na necie , a zresztą wakacje to po co ... W weekend byłam w Toruniu i pokażę wam kilka zdjęć , w poniedziałek przyjechała Klaudia i poszłam z Olafem po nią na przystanek ; p . Potem się kąpaliśmy w basenie , pod wieczór pojechaliśmy do Deczna i było bardzo fajnie ; * ... A przed spaniem ja i Klaudia buszowałyśmy po necie , naśmiewałyśmy się z filmików i zdjęć takiego jednego włocha . ;p . Nie dlatego że brzydki czy coś , ale tak śmiechowo on się uśmiecha i wgl ... Naśmiewałyśmy się również z języka włoskiego i próbowałyśmy mówić po włosku . xdd . Beka jak nic . ! A dzisiaj od rana marzymy o jeziorze .... Mmm ... Obejrzałam 90210 ( to co kocham <3 ) , zjadłam obiad i jechaliśmy do Siemkowa ... a tam ... sesja Klaudusi ( ona jest bardzo fotogeniczna ; ** )  , która miała być również moja , ale nie chciałam jakoś " pozować " do zdjęć . xdd . 


Dobra nie zanudzam was i zostawiam ze zdjęciami :


Zuzia <3

 Dzisiaj :
Klaudia mini - córka sąsiadki cioci ; D

 Z małą ; )
 Olaf z Klaudią ; *

Moje głupole ; * <3


 Ja z Klaudią - nie patrzeć na mój zamuł ...

 znowu mała ; *
 Zuzia ; ** - jej sukienka <3
Moje , moje ....
 Chociaż niezbyt spoko moja minka to kocham <3

A teraz główna atrakcja ... Sesja Duchy ; *









Kazałam rozpuścić włoski <3
Scena ( nieudana ) z Titanica ; *




 Kałuża o . O






THE END

To jak wam się podobała sesja . ? 

Paa ; ***

PS : . Razem z Klaudią założyłyśmy jej bloga ...




6 komentarzy:

Dziękuję za wszelkie komentarze ; *