środa, 4 lipca 2012

WAKACJE

witam kochane ; * . nie pisałam dość długo choć mam zdjęcia i dużo do opowiadania , ale nie chciało mi się w tak ładną pogodę siedzieć przy necie ... opowiem tylko tak po trochu ..:
w piątek po zakończeniu wraz z Mersii i Niuchą poszłyśmy na lody , następnie na orlika i tak jakoś na działkę Mersii , i do domu . Niucha poszła ze mną do mnie i przeszłyśmy się na łachy . pochlapałyśmy się trochę i Ania poszła do domu . tak około 22 przyjechali z Włocławka ( znacie już ich - kuzynostwo ) .
 sobotę i niedzielę spędziłam z nimi ... a jak już pojechali to szybko popędziłam na strefę kibica . byłam tam jak ostatnim razem z Mersii i Olafem . ale dosiadły się też do nas Livv i Werr  ( ; ** ) . one głosowały na Hiszpanię a my na Włochy ... wiedziałam , że wygra Hiszpania , ale kocham Włochy  więc ... ;p .
w poniedziałek pozbyłam się rodzeństwa , bo pojechali do kuzynki i jej chłopaka ... ja wolałam zostać w domu + poszłam na nocke do Tiny ; ** .

wczoraj do 15 siedziałam u Tatiany , a potem się nudziłam ... dopiero o 18 wyszłam na dwór spotkać się z Martą , której jeszcze nie znacie ; p . przy okazji dostałam jeszcze jedną propozycję na wyjście no ale odmówiłam , bo Marta już od soboty czekała kiedy wyjdziemy razem ....


Na razie miałam dosyć nudny początek wakacji ... Ale jeszcze je rozkręcę . W poniedziałek przyjeżdża Klaudia z CW i może Kacper ... zostają na tydzień i mam nadzieję  że bd ciepło , bo chcę spędzić ten czas w Decznie ; D
Jakoś na koniec lipca mamy jechać na Mazury , ale nie jest to pewne , a może w sierpniu pojedziemy nad morze ...

Mam jakieś tam byle jakie zdjęcia , ale to może dodam kiedyś jak nie bd miała co dodawać ....
ale żeby nie zostawić was bez zdjęć to macie takie trzy ze środy 20.06 i jedno takie w szkole jeszcze :



zdjęcia autorstwa Mersii , przerabiała też ona <3


ja i Niuś ; * <3





A wy ? Jak zamierzacie spędzić wakacje ?

Paa ; **



10 komentarzy:

  1. ja jade z rodzicami nad morze, ale to dopiero w drugiej połowie wakacji więc mam jeszcze trochę czasu ;)

    http://milionywspomnien.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sall :@ Ten Debil Jednak nie przyjeżdża Juchuuuu
      Ja chcę Już Poniedziałek !!
      A Tak Ap ropo Bloga To Fajnyyyy Jak zwykle
      xDD
      I ja znowu Się znajduje w notce Jak fajnie być sławną :DDD
      Kochammm :**

      Usuń
  2. Ja góry góry i jeszcze raz góry :>
    Też lubię Włochy :D
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja jadę do Bułgarii na początku sierpnia : D
    Też po zakończeniu byłam na lodach xd

    OdpowiedzUsuń
  4. ` Ja do Bydzi, i z Olą na działkę ; p . Hyhh fajnie masz < 33 . Ejj musimy sie razem umówić ! < 33 i to na pewnoo !; D. Naseee serduchoo < 33 ; **.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja lecę do wujka, do Ameryki. ^_^

    OdpowiedzUsuń
  6. ja nie mam jakoś planów na wakacje. liczę na spontany :D

    fajne zdjęcia :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawe zdjęcia! ;) jeszcze do końca nie wiadomo jak spędzę wakacje. Niestety wszystkie plany,które miały wyjść, nie wypalą.. :(

    OdpowiedzUsuń
  8. hej Sally ;* Zapraszam na mojego Bloga ;D + obserwuję twojego ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo fajne te zdjecia! maja cos w sobie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszelkie komentarze ; *