wtorek, 15 maja 2012

Hejka . Jak obiecałam jestem . Późno , ale jestem . A to wszystko przez tatę , bo mi zabrał kompa . 
Od razu opisuję . No więc z tego co pamiętam to wczoraj miałam sesję z Tiną i pisałam CV wujkowi za które zarobiłam dyszkę ; pp . Na mini sesję miałam ubrane nowe spodnie z Okay , jakąś tam chyba błękitną bluzkę z Atmosphere , trampki koloru pomarańczowego - moje codzienne ze sklepiku na mieście i zieloną bandankę - prezent . 

Z niedzieli
 Torba 
 Spodnie

Wczoraj 

U Tiny w pokoju

 Złote butki <3
 Po drodze również makro





 Hahah 

 Na wale




 Tinn me słońce najdroższe
 Pajączek 
 Żabcia , której się przestraszyłam




Oprócz tych pająków < pająka > i żaby widziałam z Tiną takiego fikuśnego małego pieska , który nie chciał dać sobie zrobić zdjęcia ; < .

A dzisiaj było spoko . Po lekcjach poszłam z dziewczynami na kółko z angola i było mnóstwo wariacji  . Hahah . Głównie ze strony Alex i Werr ; pp .

Paaa ; **

3 komentarze:

Dziękuję za wszelkie komentarze ; *