wtorek, 1 maja 2012

Ognisko ; **

Witam . Przepraszam , że nie pisałam , ale tak jakoś nie miałam czasu . 
Wczoraj musiałam iść do szkoły ; // . A dzisiaj od rana myślałam o ognisku ; pp . Potem poszlam na obiad do Tatiany . Jak zjedliśmy to poszliśmy przygotowywać stoły i krzesła na ognichoo ; * . I tak jakoś zleciało do 18 : 30 . Wtedy już poszliśmy rozpalać i czekaliśmy na gości . A mianowicie : Pani Ania i Pan Tomek z Adim i Krystiankiem <3 , moja babcia , sąsiedzi obok z działki ; ) . Miał być jeszcze mój jeden wujek z żoną i córką , ale ich nie było .
A teraz to przyszłam do domu , bo siostra chciała spać . A oni tam jeszcze siedzą .


Zdjęcia dodam jak mi prześle sąsiadka ; ) . Bo niestety nic mi o moim aparacie jeszcze nie wiadomo . 


Dobra , dobra ja idę się myć .


Dobranoc ; ** . <33

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszelkie komentarze ; *