niedziela, 29 kwietnia 2012

Moi Idole . Część 2 .

Witam ponownie . Dzisiaj jeszcze o przeszłości . A mianowicie :


Rebelde - Zbuntowani ( RBD )


To zdjęcie jest z serialu , a jeśli chodzi o zespół :

















Od lewej : Anahi , Christian , Dulce , Christopher , Maite , Alfonso .
Najbardziej lubiłam Anahi , a raczej jej zdjęcia z serialu lecz potem zmieniłam gust na Maite <33 .
A z chłopaków to Alfii <33 .

I tak z przeszłości to raczej wszystko , były jeszcze takie mniej ważne jak : Miley Cyrus < xdd > i inne  raczej disney'owskie .

Paaa ; ***

4 komentarze:

  1. Wydaję mi się, że w tytule powinno być idole zamiast fani :)

    Tez kiedyś ich uwielbiałam :D
    A Maite do dziś jest moją ulubioną aktorką:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No i w końcu ktoś mi to powiedział ; pp .
      Bo nie wiedziałam jak się o nich wyrazić .
      ; D

      Usuń
  2. fajny blog ;) zapraszam do mnie i zachęcam do obserwowania, odwdzięczam się tym samym :)

    OdpowiedzUsuń
  3. kiedyś uwielbiałam oglądać ten serial!:))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszelkie komentarze ; *