poniedziałek, 2 kwietnia 2012

Weekend + dzisiaj ; ) .

Witam po weekendzie ; P .
Opisując co się działo ... Tak więc w sobotę najpierw się nudziłam i w końcu przeczytałam " My dzieci z dworca Zoo " do końca . A tak o 17 przyszła Tatianka ; ** . No i była tak do 5 minut po północy ( ja , ona i mój brat graliśmy przez ten czas w karty ) . W niedzielę szybko był obiad a po obiedzie do Siemkowa ( ta wioska w której mieszka mój kuzyn Błażejek ) . Była też tam Klaudia ( moja tak jakby kuzynka ) . Postanowiłam , że wezmę ją , Zuzę i Błażeja na spacer . Błażej mi broił a Klaudia pisała , a raczej uczyła się pisać różne wyrazy . Olaf i Zuza rysowali . To wszystko działo się na boisku szkolnym , gdzie jest pełno piasku . 


Natomiast dzisiaj normalny dzionek w szkole . 


Dzisiaj nie mam fotek , ale w piątek na pewno bd . ; ) . Może nawet prędzej , ale w piątek idę do Niuchyy ; ** na nockę .


Paa ; *** 

1 komentarz:

  1. ` Taaa ! ♥ do mnie ! : D i będzie super ! : D
    haha : D pierwszy raz ! : D + kOSIAM CIĘ ! i udany weekend miałaś hehe ; **** buziakii ! ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszelkie komentarze ; *