środa, 4 kwietnia 2012

Wolnee . ; ) .

Hejka .
Od razu chciałam powiedzieć , że nie bd żadnych zdjęć , bo jak na razie nie miałam czasu .
Ale skoro zaczęło się wolne to jeśli jutro nie bd miała gości to postaram się porobić makro i dodam zdjęcia moich nowych ciuchów . 

Co do wczoraj to byłam w naszej nowej galerii - nic nie kupowałam , bo mama już wcześniej mi kupiła ciuszki . Jedyną rzeczą którą kupiłam były paletki i piłeczki do ping-ponga <33 . Nie mam takiego specjalnego stołu więc wraz z bratem wzięliśmy normalny stół i graliśmy . Potem grałam też z mamą i siostrą . Hah . 
Dzisiejszy dzień był taki dosyć . Dostałam dwie 4 i + . Byłam jedynie trochę zła , że nie zwolniono nas z ostatniej lekcji . ; ( . No ale mówi się trudno . Ze szkoły jechałam samochodem ( mama po mnie podjechała , ponieważ padał deszcz ) . Zjadłam obiad i takie tam . Nuddy ! Poza tym że grałam znowu z Olafem w ping-ponga . Co teraz pewnie często się będzie zdarzało . Ja chcę już ładną pogoda , to bd mogli iść na taki normalny stół ping-pongowy ; ) .
Notkę piszę tak raz dwa , bo szukam wiadomości o rybkach , które mogą żyć w kuli bez filtra . Zamierzam kupić sb rybki <3o .Bo jeśli mam liczyć na babcię to  czekam już pół roku i jeszcze mi nic nie kupiła .


Paa ; **


Ps. Jutro przejrzę i poczytam wasze blogi + skomentuję . 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszelkie komentarze ; *