piątek, 13 kwietnia 2012

Sorki , sorki ; / .

Hejka .
Przepraszam za niepisanie , ale nie miałam czasu . A tak ogólnie to aparat jest w naprawie więc nie mam też fotek , a nie lubię dodawać notek bez fotek . ; ) .

Ufff ... Nie pisałam przez tydzień więc jest trochę zaległości . ; D .
W piątek byłam z Tiną , poszłam do niej na noc . W sobotę przyjechali z Włocławka i byli do wtorku . Jak pojechali to znowu z Tiną . A w środę do szkoły ; p . Tak jakoś od środy do dzisiaj szybko zleciało . A dzisiaj miałam na 9:35 i tylko 4 lekcje . Wf , angol , niemiec ( wpadły dwie piątki - za kartkówkę i zad.dom ) , matma ( sprawdzian z jednomianów ) . No a jeszcze rano poszłam po Niuchę i jej mama już urodziła . Juupi ; ** . Hahah . 


Jakieś stare fot :

Takie moje ; p 

I z Niuchąą <33


Paa ; * .

5 komentarzy:

  1. Ciekawy blog...
    Zapraszam do siebie. :>

    + Ty subskrybujesz, ja suskrybuję i wszyscy są szczęśliwi. :>
    Czyli dodaję się do obserwatorów.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny blog obserwuję.
    Mam nadzieję, że się odwdzięczysz... ^.^

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne zdjęcia : ) widać ,że są takie szczere i zrobione z uśmiechem na twarzy : ) dodaje do znajomych i zapraszam do siebie w wolnej chwili jeśli chcesz:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszelkie komentarze ; *