niedziela, 29 kwietnia 2012

Pożegnanie Kasi , Dominika i Julity ; < .

Witam czytelników . Przepraszam , że nie pisałam wczoraj , ale byłam na pożegnaniu cioci - o której już wspominałam . Opisując wczorajszy dzionek : jak wstałam to pomogłam mamie sprzątać . Tak o 11 poszłam uczyć siostrę jeździć na rolkach . I myślę że dokonała ona sukcesu . Boi się jeździć lecz chcę się nauczyć , a żeby się nauczyła ja sobie usiadłam , a jej kazałam jeździć w tą i z powrotem , dodając różne reguły nauki . ; pp . Potem poszłam do mamy na działkę i stamtąd wraz z Tiną , Olafem i Zuzia poszłam do domu zjeść obiad by potem pójść na fontannę . Jednak Zuzia miała swoje chimery i poszłam tylko z Tiną i Olim . Oszz ... Siedzieliśmy sobie na fontannie i nie mieliśmy na siebie chlapać , ale oczywiście Tatiana musiała i chlapnęła w Olafa szybko schodząc . Oli chciał jej oddać i nie zdążył , ale niestety trafiło we mnie . I byłam cała mokra . Potem miałam iść z nimi na stadion i tam spotkać dziewczyny , ale jakoś nagle zaczęła mnie boleć głowa i zostałam u babci . Porozwiązywałam krzyżówki , a jak wstał Dominik to wzięłam go na spacerek . Jak wróciłam to Tatiana i Olaf chcieli iść jeszcze na fontannę . Wzięliśmy więc Julitę i Dominika i poszliśmy tam . Przy okazji jedliśmy lody i kupiliśmy sobie dużą hoop colę . Następnie zaprowadziliśmy dzieci do domu gdzie byli już moi rodzice . Siedzieliśmy wszyscy , ale mi i Olafowi było gorącą i poszliśmy na fontannę < znowu > xd . Potem byliśmy jeszcze z Tiną , wtedy wujek nas ochlapał ; p . No i już potem od 23 coś do 3 coś siedzieliśmy z Kaśka < tak ogólnie to jest moja ciocia , ale mówię do niej po imieniu > . 


Zdjęć niestety nie mam . Ale jutro mama idzie się spytać czy już jest naprawiony aparat i mam nadzieje , że tak ; * .


+ Bardzo będę tęsknić za Julitką , Dominisiem i Kasią ; < . <33


Wiem , wiem miałam dla was niespodziankę , ale muszę być na drugim laptopie żeby ją zrealizować . Postaram się dzisiaj to zrobić . Bo mam zamiar dodać dzisiaj jeszcze dwie notki :


1. Niespodzianka ; D
2. Moi fani część 2 ; > .


Ale jak na razie to pa ; * .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszelkie komentarze ; *