piątek, 20 kwietnia 2012

Ochh , teraz to już zleci ...

Hej , hej .
Wiem , że niektórzy są wkurzeni że nie piszę , ale nie miałam jakoś ochoty pisać . Krótki opis dni :

Wtorek : taki zwykły dzień - byłam u cioci która dała mi tusz .


http://www.google.pl/imgres?hl=pl&sa=X&biw=1024&bih=499&tbm=isch&prmd=imvns&tbnid=LMLa1MjI3mLhvM:&imgrefurl=http://alejka.pl/manhattan-mh-tusz-do-rzes-long-swing-mascara.html&docid=Hwi0YIf9eD9VqM&imgurl=http://p.alejka.pl/i2/p_new/44/36/manhattan-mh-tusz-do-rzes-long-swing-mascara_0_b.jpg&w=259&h=486&ei=2WmRT5uaFI3Rsgasy7mmBA&zoom=1&iact=hc&vpx=90&vpy=61&dur=62&hovh=308&hovw=164&tx=100&ty=179&sig=110006400079846807393&page=1&tbnh=128&tbnw=68&start=0&ndsp=13&ved=1t:429,r:7,s:0,i:80  - o mamusiu jaki długi ;p . Daję linka , ponieważ jeszcze nie naprawili aparatu więc nie mam jak robić zdjęć .

Środa : zwykły dzień .

Czwartek : lekcje były luźne , a na 5 lekcji poszliśmy do kina na spektakl teatralny : " Mały książę " - wystawiany prze teatr " Artenes " . Podobało mi się ! Był to taki musical . Wkurzało mnie trochę , że tyle piosenek , ale były fajne efekty świetlne <333 . + Byliśmy zwolnieni z Biologii , bo nie opłacało się zostać .



Piątek : miałam na 9:35 i pierwszy wf - pan się wkurzył , bo tylko 5 dziewczyn ćwiczyło i reszcie wstawił pałki ; p . Na angolu na występ na Dzień Ziemi . Potem niespodziewana niespodzianka - na niemieckim do dentysty . ; p . Oczywiście mam zęby do leczenia od zeszłego roku szkolnego . No ale to mojej mamy wina ; D . Byliśmy tam około godziny i przyszliśmy na matmę trochę po dzwonku . No a teraz nuudy ; // .


+ Nie wiem czy moje pisanie ma sens skoro nie ma za dużej statystyki , a poza tym do poprzedniej notki nie ma nawet komentarza ...
+2 . Notka specjalnie napisana dla Niuchyy ; *** .



Paaa ; * .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszelkie komentarze ; *