piątek, 30 marca 2012

Bliższe poznanie Karoliny ; D .

Hejka ; ) .

Dzisiejszy dzień był dosyć fajny . Pierwsza i druga lekcja jakoś tam zleciały , na trzeciej byliśmy na występie , potem wf nic ciekawego , no i piąta fizyka . A się denerwowałam , bo pan pytał z I , II , III zasad Newtona . Ja je umiałam już tydzień temu , ale teraz się bardzo stresowałam ( nie lubię wychodzić na środek klasy ) najpierw pan spytał Oliwię , a po niej w dzienniku jestem ja więc ja już tu zwarta i gotowa , a pan bierze kogoś innego i tak dalej i tak dalej . Normalnie już się wkurzyłam byłam prawie ostatnia . No ale dostałam 5 . Juupi . Następnie matma - nudy . I ostatni niemiec . Sprawdzian z rodziny i zwierząt . Dostałabym piątkę ale mi się pomieszało w takim jednym zadaniu no i była 4 ; > . Ale jak na niemca to i tak dobrze ; )) . 

A jeśli chodzi o dzisiejszy tytuł to przerwy i wf spędziłam z Karolinką ; ** . Tak bliżej ją poznawałam , zawsze chciałam . Ona jest taka inna niż wszyscy . Bardziej dorosła . I bardzo fajna . 

Zdjęcia :

Z występu siostry 
 Ta z wiankiem to moja siostra , a ta obok to jej najlepsza koleżanka ; ) .
 Niall Horan < 3oo .

I z dzisiaj :

Takie tam z przerwy ; D


Zabawy kredami ; ) 




Dzisiaj to wszystko ; ) .
Paaa ; ** .

1 komentarz:

Dziękuję za wszelkie komentarze ; *