środa, 14 marca 2012

Przepraszam ; ) .

Hej . Przepraszam was , że nie pisałam przez tydzień , ale jakoś nie miałam czasu . Nauka ... Nauka ... I nauka . ; ) . A poza tym w piątek po szkole jechałam do babci , cioci i Błażejka ; * na weekend . Jak wróciłam to nie miałam czasu jakoś pisać . Potem w tygodniu cały czas nauka ; ( . Poniedziałek - nie było mnie w szkole . Wtorek - na 9 , ale musiałam iść na 8 , aby napisać sprawdzian z chemii , bo jak był to byłam chora , a nie mam zamiaru dostać " pały " . We wtorek był jeszcze sprawdzian z biologii ; / . Łoszz Masakra . Nic nie umiałam , a jeszcze do tego pani sobie wymyśliła , że nie można poprawiać . No cóż . Porozmawia się z wychowawcą czy tak można . Chociaż na razie nie chciałabym jej zawracać głowy , ponieważ ma żałobę . . . A dzisiaj były dwie kartkówki - zapowiedziane - z chemii ( atomy , cząsteczki , obliczanie masy pierwiastków czy tam związków chemicznych ) i z niemca ( rodzina i zwierzęta ) . 

Zdjęcia dodam w weekend . 

A teraz przeżywam . ; ) . Co ? No więc opowiem historyjkę ; D . 

Po lekcjach poszłam na muzyczne i spojrzałam w telefon - ciocia dzwoniła - więc ja napisałam esa , ale ciocia znowu dzwoniła . Wyszłam z klasy i spytałam się o co chodzi . Ciocia nawiązała do " Kuby Wojewódzkiego " a konkretnie chodziło jej o to , że Maciej Musiał ściął włoski . Mrrr ... ; * . Wygląda teraz poważniej i każdy z mojej rodzinki tak uważa . Jak powiedziałam mamie , że M.Musiał ściął włosy to mama powiedziała że " musiał " no bo w końcu to " Musiał " ; x .

Paa ; **

1 komentarz:

  1. Świetna notka :)
    No dodaj swoje foto jakies kotecku ty mój ♥

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszelkie komentarze ; *