środa, 28 marca 2012

Już tęsknię ; ** ...

Witam was . ; ) . Jak wiecie nie pisałam , bo byłam na wyjeździe . Nie bd zbytnio opisywać co się działo ... Nie dało się zapamiętać - za dużo dobrej zabawy . W niedziele o 10 jechaliśmy do Włocławka ,  a mianowicie mama jechała naprawić samochód do wujka . A my przy tym skorzystaliśmy ; P . Nie chodziliśmy do szkoły i były wariacje z K K . Hahah . ( K1 - Klaudia , K2 - Kacper - moje kuzynostwo , a zarazem przyjaciele  ) . W pierwszy dzień wyszliśmy na dwór i ja z Klaudią robiłyśmy sb zdjęcia , potem jeszcze kilka w domu i jeszcze na balkonie :::

Z Klaudią i Zuzą ; **
 Z KlauDusią ; ***

 Klaudiusz ; P - Klaudia
 Klaudia + Olaf
 Ja i Zuzia

 Jaaa


Z Kacprem ; * . Nawet nie wiem z czego się ryliśmy .
 
 Zuzz ; D
 A byłoby takie fajne zdjęcie ... Gdyby nie Kacper ; /
 Zuzia chowa się przed Olafem . ; ) .
 Dusia + Sally = 









W pierwszą noc buszowaliśmy prawie do pierwszej bo mieliśmy złączone łóżka i się odsuwały , no i w końcu moja mama przyszła nas uspokoić i wtedy położyliśmy się inaczej tak , że mieliśmy złączone łóżka , ale po dwie osoby spały na jednym . ; ) . Jak mama nas uspokoiła to Klaudia , Kacper i Olaf jeszcze trochę się pośmiali i w końcu Klaudia i Olaf zasnęli . Natomiast ja z Kacprem nie spaliśmy chyba do 4 . Łoszz ... Nie dało się usnąć . I jeszcze do tego spałam tylko 3 godziny , bo Klaudia o 7 hałasowała szykując się do szkoły . Na drugi dzień obiecałam sb , że pójdę spać o 21 , jednak nim się obejrzałam była już ta godzina , a ja dopiero się umyłam . Ale od razu wskoczyłam do łóżka i chwilę pogadałam z Klaudią , powkurzałam się na Kacpra i zasnęłam . Zbytnio to się też nie wyspałam , ale jak Kacper wyszedł do szkoły to już byłam obudzona . Ubrałam się , pograłam z mamą i Klaudią w karty i fortunę i tak minęło te 5 godzin , które Kacper spędził w szkole . Po 15 pojechaliśmy do multikina na " Królewnę Śnieżkę " . Fajny film . Taki inny niż te inne królewny śnieżki ; p . No i w końcu do domu . Niestety ; (( . 
Ja już czekam na nich . Bo my byliśmy u nich w tym roku już 3 razy , a oni jeszcze nie , ale mam nadzieję , że da się nakłonić wujka żeby przyjechali na wielkanoc i majówkę , bo ja już za nimi TĘSKNIĘ ; ( . 

A co do dziś to nie szłam do szkoły , bo nie zdążyłam się przygotować wczoraj do szkoły . Powiesiłam sb w końcu plakaty , a aktualnie idę powiesić pranie . A jutro do szkoły . Ehh ... 


Paaa ; **



1 komentarz:

  1. Hej fajnie było w te dni :)
    czekam na jeszcze więcej
    i jeszcze coś
    tata powiedział że jedziemy do was na święta juchuu
    Będzie świetna zabawa bez kacpra bo ma kare i nie jedzie
    Zabije cie za te zdjęcia <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszelkie komentarze ; *