czwartek, 22 marca 2012

Przepraszam po raz następny ; )

Hej , Hej ; ** .
Przepraszam po raz kolejny i wiem , że pewnie będę musiała więcej razy więc przepraszam po raz kolejny i ostatni i zapamiętajcie , że jeśli nie piszę po prostu nie mam czasu i nadrobię to w inny dzień .
Opisując te dni w które nie pisałam : Poniedziałek - byłam tylko na dwóch lekcjach , a potem zwolniona , ponieważ miałam gorączkę . W domu zrywałam z mamą tapetę . Wtorek - Zostałam w domu ( chora ) . + tata malował mój pokój . Środa - do szkoły + dzień wagarowicza - sześć osób w klasie ; ) . Czwartek ( dziś ) - na 4 lekcji próba na drzwi otwarte , na 5 chemia " I like it " ; ) , 6 polak - charakterystyka Ebenezera Scrooge'a - masakra , 7 biologia - najgorszy przedmiot świata ; / . Po szkole miałam ochotę iść na rower , ale jednak siedzieć w domu no więc siedzę w domu i piszę notkę . Przed chwilą byłam na podwórku i znalazłam biedronkę - pierwsza w tym roku - zrobiłam jej zdjęcia , ale zdjęcia makro postaram się wrzucić jutro . A dzisiaj z weekendu :


Sobota
 Siostra Zuzia z koleżanką Oliwią
 Widoczek
 Zuzka ;**

 Ja + Zuzia = Sister 4ever
 Niedziela - TinuśŚ < 3 ze mną < 3
 Brat Olaf .
 Drzewko


 Zamek
 Tina i Wera ( kuzynki )


Mój pokój :

No okey , dzisiaj to wszystko . Paa ; *** . 


* Jakość zdjęć - telefonowa - niestety ; ( . < 33oo

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszelkie komentarze ; *