wtorek, 6 marca 2012

O6.O3.2O12 - Normalny wtorek .

Hej ludziska . 
Dzisiaj miałam na 9 , a kompletnie o tym zapomniałam i ustawiłam budzik na za dziesięć siódma . No cóż pech ... Hahah . Ale poszłam dalej spać . O 7:45 zadzwonił telefon więc się obudziłam i ubrałam . Potem zjadłam śniadanie i wyszłam do szkoły . W szkole oprócz śmiechów i reszty z dziewczynami jak zwykle nic ciekawego . Na jednym z polskich było zastępstwo ( WF ) . Poszliśmy na dwór , my z dziewczynami jak zwykle na schody . No i jest kilka fotek : Jakość telefonowa ; / . 
Z dziewczynkami ; ** <3o 
 Dziewczynki <3o
 Z Mersii  <3
 Z Niuchą < 3o
 Moje kochanie ; > .
 Jemioła + ręka Mersii
Daj buziaka C ...


A aktualnie ide wieszać pranie a zaraz czytanie . ; ) . < 3o .




Do Niusii i Mersii : Ejjj ... Nie czekaj ! Powiedz to ! 
Niucha - zobaczy się skarbek ; ) . - Nie potrafię . Chyba .
Merss - Wiem , że Ci trudno lepiej chyba tego nie robić . Ale fajnie by było gdybyś zrobiła to o czym gadałyśmy p ...


Okeyy ... Paa ; ***

1 komentarz:

Dziękuję za wszelkie komentarze ; *