środa, 23 maja 2012

Basen, wolontariat, dziadek .

Hej . Wczoraj nie napisałam , bo wgl nie byłam przy komputerze . Byłam wczoraj na rowerach z Tiną i jeszcze pompowałyśmy basen , ale woda była bardzo zimna ; /// , więc szans na chlapanie i resztę nie było . 
Natomiast dzisiaj skończyłam lekcje 0 13:15 i poszłam z Niuchą do Mersii . A o 14:10 na wolontariat wyruszyłyśmy . Było meega . Trochę zakręcona byłam , bo jak miałam poszukać takiej jednej książki , która miała 2 numerki to szukałam tylko jednego i powiedziałam , że nie ma . A za chwilę patrze i mówię : A nie jeszcze pani poczeka bo jeszcze jednaa . Pani się zaczęła śmiać . Była też jakaś pani , która szukała książki ze zdjęciami blizn po wstrzykaniu narkotyku przy paznokciach . Pierwszy raz słyszałam , że w takie miejsce się wdaje . A jak mówiła to patrzyła się na mnie i Mersii jakbyśmy my ćpały ; / . 
Po wolontariacie przyszła do mnie Tina , bo miałyśmy jechać na cmentarz do dziadka  ; ( . Ale mi się nie chciało i może pojedziemy jutro . Była ona u mnie do 20 a potem weszła na swojego neta a ja na swojego i pisałyśmy na skype .


 Raczej wam nie wspominałam , że mój dziadek zmarł na raka ( no i już płaczę ) . Nie wiem czy płaczę z tęsknoty czy po prostu żałuję , że przed jego śmiercią tak mało go odwiedzałam . Widziałam go tydzień przed śmiercią , a potem to już tylko trumnę ; < . No ale mówię o tym tylko dlatego , że w tą niedzielę będzie już 6 miesięcy jak dziadek nie żyje . Postaram się skombinować jakieś jego zdjęcie na następną notkę . a ta notka zostaje bez zdjęć , ponieważ nie chce mi się ściągać na kompa .


Pa ; < ; *



PS : zmieniłam wygląd bloga - jeszcze tylko nagłówek sobie zmienię ; ) . Ale nie wiem kiedy . 

3 komentarze:

  1. 13 maja było 6 miesięcy jak moja babcia zmarła. wiem co czujesz [*]

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam już postawiony basen ; D
    P.S. fajny wygląd ^.^

    OdpowiedzUsuń
  3. przykro mi z powodu Dziadka :(
    mój też zmarł jakiś rok temu ;(

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszelkie komentarze ; *